mandag 8. februar 2010

Hjemme med småsyk Tuva idag...


Litt deilig med en hjemmedag, men har så mye jeg skulle ha gjort at jeg blir sliten bare på tanken, samtidig har jeg ei lita ei som vil ha mammas oppmerksomhet hele tiden..

Så er jo minimalt med ting jeg får gjort da:P
Nå sitter hun å fargelegger litt, så spiser vi litt julekakerester...nam nam, sarah bernard:D
Har fått sydd noen hjerter idag, sånne til pynt, er første ganga, så de ble så som så...
Men Tuva ble fornøyd med de rosa hun fikk!

Syns denne knaggen var så lekker, så den måtte jo bare bli med meg hjem..
henger foreløbig bare på en random skrue på kjøkkenveggen..aner egentlig ikke hvor den havner.


Er forresten DET nydelig været her, masse snø, sola titter endelig frem å det er vindstille...hærlig, men kjipt vær å sitte inne i da...
Reine skjære julekortstemninga ute!
Enda flere hjerter, dette hører til en spesiell plass...gjett hvor???

Ha en fin mandag, blir vel kanskje en joggetur sammen med lillesøstra mi seinere idag!

1 kommentar:

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails