onsdag 4. mars 2009

litt "nye ting"

Har pimpa tv-bordet og en lampe!
Sånn var tv bordet før, har lånt bilde fra bohus.
Nye håndtak...
Malt i hvit oljemaling høyglans(80)
Veldig fornøyd med resultatet:D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Syns denne lampa var litt kjedelig..
Måtte finne på noe..



Den ble altså slik, brukte bare sånn"metervareduk/løper"
(kan få det i mange farger)
Jeg brukte grå, var det jeg fant i skuffen, er fra barnedåpen til lillesøster:)



Ble ikke helt fornøyd med resultatet, vil liksom gjøre noe mer, men vet ikke hva????!!!
Noen som har tips?



Jeg skal en tur på europris idag, fikk reklameblad derfra igår å var en del ting jeg kunne tenkt meg:D
bl.a. en hylle med kroker, noen knaggrekker og puter.
Så får se hva de har av det og om jeg liker det!


Ha en fin dag alle sammen!
~Klem fra Lisbeth~

2 kommentarer:

  1. "Jeg brukte grå, var det jeg fant i skuffen, er fra barnedåpen til lillesøster:)"
    Dæ høres ut som dæ e min barndåp xD
    -Ramona-

    SvarSlett
  2. jada...dæ va jo dæ..hihi:P
    ska skjærp me søster;)

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails