onsdag 4. mars 2009

"Lys"ten på en lysekrone

Blir bare større og større,
men siden jeg er litt usikker på om det vil passe inn hos oss ,
så vil jeg ikke bruke så mye penger på en,
om jeg skulle være så heldig å få sambo med på det:)
Har funnet noen alternativer her...


Billige lysekroner..


Til under 1000-lappen




Litt forskjellige varianter,
men enkle, "litt" moderne.







Denne siste er vel egentlig ingen lysekrone,
men syns den var litt søt så fikk være med den også:)

(om du trykker på bildene så kommer du til siden jeg fant lysekrona)

3 kommentarer:

  1. Jeg har lysekronen på bilde nr 3. Den hang i stuen tidligere men nå har jeg latt den ta en pause. Det er en kjempefin lampe. Så lenge du får dimmer på lysekronen du velger kan det ikke gå galt. Det er virkelig prikken over ièn. Du kan også deponere på en lampe om du er usikker. Det gjorde jeg med den jeg har nå fra Bohus.

    SvarSlett
  2. Ja her var det mange fristelser....Drømmer om en gammel lysekrone fra Frankrike jeg...men spørs om det ikke blir med drømmer...Oh så spennende det høres ut med Sorbè...kunne jeg fått oppskriften?Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. Hei, jeg har nettopp startet jakten på en lysekrone som jeg skal ha på soverommet til min datter...har tenkt å trixe litt selv med rosa skjell o.l. for å få den slik jeg ser den for meg inni hodet mitt :)
    Spørsmål: På det første bildet blir jeg kastet inn til jotex.no sin side, men jeg finner ikke lysekrona der... Kanskje det er slutt på den?
    Husker du hva den het?
    Ellers har jeg funnet noen godbiter på eBay som et alternativ om jeg ikke finner noe her til lands...

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails