onsdag 6. mai 2009

Dere tror det ikke før dere får se det;)

Er kanskje ikke så mange av dere som kommer til å få se det heller da:P
Igår etter at min kjære å mine små hadde henta meg på jobb så gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før i hele mitt liv.
Jeg var ute å jogga!!!!!!
Ja nå står ikke verden til påske...knis:P
Jeg snøra på meg joggesko og tok på meg lette klær, lue på hodet med perleøredobbene hengende nedenfor kanten, det var stilig sa min kjære, ja må jo pynte seg litt når man skal jogge...knis! Og med musikk på øret så bar det ut på tur!
Var litt skummelt, men jeg ovelevde da. Sa til min kjære at kanskje han måtte hente meg i en grøft om jeg ble for lenge borte..hihi.
Men det gadd han ikje:P
Jeg kom meg heldigvis hjem på egen maskin da;)
Tenk det, skulle jeg ikke tro for ett år siden, at jeg skulle ut på joggetur, hard var det, men så deilig når man er ferdig:) Blir nok lettere neste gang håper jeg:)
Kjenner det godt i legger å lår idag...
Ble litt påvirka av Living White, men tror ikke jeg kommer til å legge ut no bilde av meg i treningstights..hoho.




Ha en sporty onsdag alle sammen!

Jeg håper på å komme meg ut å jogge ivertfall en gang til før denne uka er over;D

1 kommentar:

  1. Hei, svinset forbi deg, og jeg liker egentlig å legge igjen en melding når jeg har lest på en blogg!
    Så her er den!
    :D
    Ha en strålende aften!

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails