onsdag 20. mai 2009

Jeg hadde så rett så rett...

Alt på en gang som jeg skrev for noen innlegg siden..joda, mer skjer..
Vaskemaskinen som bråka å dura her, den har vi kvitta oss med.
Å skittenkleshaugen ble stoor før vi fikk den nye maskinen,
håpa å få den på fredag, men da kom den ikke, så på mandag kom de med den, noen timer seinere enn planlagt, men de kom da ivertfall:)
Montere den skulle de også gjøre, altså koble til vann og strøm, enkelt og fort gjort tenkte jeg..men han fyr'n som skulle gjøre det fikk ikke til å kobble til vannet uten at det lekte fra slangefeste..
Han prøvde flere ganger, ga opp til slutt..
Så da de dro, så ropte han at han fikk ikke til å få det tett, om jeg ikke hadde en gubbe som kunne prøve å se om han fikk til.
Joda sa jeg, han fikser det sikkert når han kommer hjem.
Men da de hadde dratt, fikk jeg blod på tann og måtte ned å prøve selv..å gjett hva som skjedde??!!!
Jeg fikk til:D
Kunne ikke ha mye krefter i sine små armer han som var her...knis:P
Superglad for at jeg fikk det til, og "über stolt" over meg selv:D
Vaskemaskinen var den ene store pakken som kom på mandag, den andre hadde jeg egentlig ikke ventet før om 1 mnd.
Så ble litt sjokka da de ringte ifrå posten forrige uke og spurte om jeg var hjemme mandag for de hadde noe å levere:)
Var jo salongbordet som kom.
Jeg fikk jo beskjed om at det ikke kom før 20.juni, men nå står det i stua å er så lekkert atte;)
bilder kommer en dag jeg får tid.
Som dere skjønner så er ikke dataen prioritert for tiden...
er mye som skjer her...
planlegger å male hus, ellers ting som gjøres ute og jeg fikk en GLADMELDING idag:D
Ha en fin mandag, som betyr spinning for meg, skal bli deilig å svette litt!!
klemmer(,")

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails