tirsdag 7. juli 2009

Vi forandrer innpakningen

Vi forandrer innpakning på huset.
Fra en grønn farge som jeg ikke liker til perlegrå, og hvit rundt vinduer, blir lekker skal dere vite, når det blir ferdig da:)
Sambo som maler(svigerfar har også vært å malt en del)
Må jo en del strøk til for å få bort fargen som er under.
Gleder meg til å vise dere ferdig resultat:D
Ellers så har jeg bare 2 dager igjen på gamlejobben, tar ferie da og er ferdig der 1 august, men skal jo ikke jobbe der mer.
Imorgen og på torsdag skal jeg jobbe fra 8-19...gruer meg, fra den ene jobben til den andre, får jo ikke sett barna noe særlig, ikke min kjære heller da.
Men har fri fra fredag og ut uka, så da skal vi kose oss masse, håper på fint vær.
Min kjære har ferie denne uka her, så kan jo nyte dagene sammen når jeg har fri, deilig å ha samtidig.
Noe det har vært lite av siden jeg begynte hos tannlegen.
Har nesten jobba hele tiden. Blir jo penger av det, men lite tid til annet.
Håper på bedre tid her inne når alt blir på stell med jobb osv.
Har en del ting jeg vil vise dere, så smør dere med tålmodighet:D
Ha en fin sommerkveld alle sammen!!
klemmer
har forresten også fått en "award" om det er det det heter, takk så mye for den, kommer snart innlegg om den:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails