søndag 6. desember 2009

2. søndag i advent


Har hatt en utrolig fin søndag,
dro sammen med min kjære,
mine søte små og min kjære lillesøster på besøk til mor(mormor) og hennes samboer.

Skulle være der hele dagen og kose oss.

Når vi kom dit så var jo selfølgelig mamma og pappa også der.
Det visste ikke vi noe om, men de ble avslørt da vi så mamma sine votter i gangen...hihi:)
Vi kosa oss med lefse, julekaker, vaffelkaker og ostekake til kaffen/melka/julebrusen:))
Til middag ble det lammelår med ett hav av tilbehør og en nydelig saus som min kjære fikk ansvaret for å lage:)

Mor sin samboer som sa at han måtte lage saus, for den er SÅÅ god:)

Dessert fikk vi også:)
Pin-up
sjokoladepudding
mandelpudding
Litt for en hver smak!

Takk for at dere alle gjorde denne søndagen til en fantastisk dag!
Gla i dere alle sammen.
Ha en flott førjulstid!
Klemmer!!

Bildene har jeg nettopp knipsa rundtom her hjemme,
litt julestemning har vi fått innomhus her også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails