torsdag 24. desember 2009

Good jul!


Dette ble det beste nissebilde jeg fant, hihihi:P
Så det sier vel litt om kvaliteten på de andre!
Har hatt nissen på besøk, jentene var litt småredd men var greit når de fikk pakker:)
Juletreet kom inn igår, stod nede i gangen for å venne seg til varmen med da min kjære skulle ta det opp så ramla det av så mye granbar at hele gulvet i yttergangen var grønt!!!
Men nå har det kommet inn i stua, ferdig pynta og alle pakkene har vi skvisa på plass under treet og da er det jo selvsagt noen FÅ granbar mellom, inni, over og under pakkene...hihi.
Nå fikk jeg en pepperkjeks ifrå eldstejenta så skal kose meg med den å se videre på askepott:)
Jeg ønsker alle sammen en fredelig, koselig,hærlig og kjærlig julefeiring!
Stor juleklem fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails