torsdag 25. februar 2010

50 liter...

Er sliten..
Jobba fra 08 til 19 fra mandag - onsdag, ferdig 16 idag...kommet hjem lagt snuppene og sett på tv med lukkede øyelokk:p og idag har jeg vaska i 2 timer etter at vi hadde spsist middag, er helt utslitt.
Så gjett om jeg gleder meg til imårra!! (aromaterapi, les innlegget under her vist du ikke har lest den fra før)
Vi har storkosa oss på jobb...
Har gådd med noen liter maling, en del meter malingstape og noen dæsjer med spakkel!
Men  nå er vi ferdig med malinga, er bare rydde, vaske og sette ting tilbake dit de skal være som mangler, tar det på mandagen..

Dette ble et vanvittig kjedelig innlegg, nesten sånn at jeg sovner av her jeg sitter å skriver..
Natta alle sammen!
Og goood helg(har jo fri imårra)

Hærlig!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails