lørdag 20. februar 2010

morsdagsgaven min:)

Tuva glemte å ta med seg pakken hun hadde laget i barnehagen forrige fredag, så på mandag kom hun hjem med pakke til mamman sin:)
Se så fint smykke jeg fikk!


Fra før har jeg hjertebarna smykke med 2 stk jenter...


Ett stort rødt hjerte <3



Syns de passet fint sammen og jeg likte det velidg godt!

I samme slengen så fant jeg noen kvelds-stemning bilder fra stua.

Ha en koselig lørdag alle sammen!
Ikveld skal jeg og min kjære kose oss med bakt potet,bacon, mais ++
nammmmmm

5 kommentarer:

  1. Så fint hjerte! Slikt engelbarn smykke har jeg også-elsker det!

    Bakt potet her i gården i kveld også, men vi skal ha biff og saus til også :-)

    KLEM ♥

    SvarSlett
  2. Koselig gave! Og fine kveldsstemningsbilder fra stua di! Kos dere i kveld:)

    SvarSlett
  3. Hei igjen!

    Den krukken er fra Kremmerhuset-har 3 stykker. Liker at d er litt helhet og like ting jeg! Rålekker til både potteplanter, roser, tulipaner...uansett egentlig!
    Tror den ligger på ca 150 kr i pris!

    Klem!!

    SvarSlett
  4. Kjempekoselig å fin blogg du har, følger deg videre:)

    SvarSlett
  5. Så flott smykke da, slike gaver varmer ett morshjerte :-)

    Ser du er glad i hvitt !! Jeg også, holder på å skifte ut det brune - men det tar tid. Nå er det en mix av hvitt og brunt, men men, det blir vel etter hvert.

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails