mandag 20. september 2010

bare 68 dager igjen

Hei alle sammen, ser det har vært en del besøk her,
selv om det har vært dårlig med innlegg på noen mnd.
Det syns jeg er kjempekoselig, så på tide at jeg skriver noen ord.
Dagene og ukene flyr avgårde, føler at jeg ikke får gjort at det jeg gjerne skulle ha gjort,
 men sånn har vel alle det?
Har "pusset" om/opp en del ting her hjemme siden sist,
 så gleder meg veldig til å vise dere, men blir ikke idag, må vel ta å knipse noen bilder.

Som jeg skrev i overskriften så er det 68 dager igjen, gjett til hva;)
Jeg og en kollega på jobb har nedtelling til  når vi kan begynne å pynte til jul!(vi fant ut at 1 lørdag i advent kan man begynne)
Dette fortalte jeg til min kjære mamma, denne "ideen" var hun veldig med på, men hun syns vi godt kan begynne fredagen før 1.advents søndag!!
Og jeg som trodde at jeg og kollegaen var litt vel "gira" på julepynting, mamma er jo verre...hihi.
Syns denne kalenderen var litt søt, kan man ha nedtelling til jul:)
Fant den på jotex.no, var mye pent å finne til julen der!

Jeg håper jeg ikke lyver til dere nå, men kommer med nytt innlegg innen uka er over:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails