onsdag 1. desember 2010

pakke i posten + nye sko:)

Ja da var det 1.Desember allerede.
Første luke(og for noen har 3 luker blitt åpnet) i sjokiskalenderne til mine små er forlengst blitt åpnet :)
For en tid tilbake ble jeg med i en gruppe på fb og vervet noen venner, når jeg gjorde det ble jeg med i trekningen av en premie, som JEG vant!!
Jippi!

Her ser denne en søt pakke så fint innpakket:)
Måtte foreviges før jeg tok av papiret, det er jo en selvfølge, selv om min kjære lurte på hva jeg holdt på med, var det ikke meningen at du skulle åpne pakken å ikke drive å knipse ørti bilder av den....hihi


Det lekre skiltet lyste mot meg da jeg fikk røsket av papiret, lykkelig eier av ett skilt fra Håberg skaper glede.
Om du trykker på bildet nedenfor her kommer du inn på nettsiden deres

 

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
I helga som var hadde vi julbord på jobben å da "måtte" jeg ha meg nye sko, syns de var stilige ivertfall når de akkurat hadde satt dem ned til halv pris i butikken!!


se bort fra den tørre flekken på "knokkelen" min:P

Ha en fortsatt fin 1.desember! klemmer

Gratulerer så masse til min kjære nabo og arbeidskollega med en liten jente!
Og gratulerer til min kjæres søskenbarn med en liten gutt!

1 kommentar:

  1. Hei kjære kusine!
    Så gøy å se at du også blogger :) Må jo selvfølgelig bli en følger så jeg kan se hva galskap som skjer der oppi nord ;)

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails