fredag 22. april 2011

Påskegodt:)

Til kvelds idag ble det noe sunt og godt, måtte prøve dette etter at en kollega har sagt det er så godt:)
Å så måtte jeg føle meg litt sunn, siden det blir en del "annen" påskegodt!
(Sitter forresten i skrivende stund å momser i meg smågodt, er like før det tyter ut av ørene nå)
Kutt opp litt frukt (kiwi, banan, eple og druer)
Blanda det sammen med vaniljeyoghurt, så var det bare å kaste seg over, var kjempedigg!
Ikke siste ganga jeg spiser dette, jentene ble veldig ivrige når jeg satte meg sammen med dem for å spise, de skulle jo selvfølgelig også smake!!

Min kjære fortsetter med oppussingen på rommet til lillemor, det går fremover:)
Kommet opp smart panel på 2 av de 3 veggene som skal ha det, på den siste blir det nok muligens tapet.
Når vi finner en som passer bra!


Vært ute idag, rakt litt, jentene har sykla, lekt på lekeplassen rett bortfor her og styra på, var godt og varmt i sola.
De var veldig fornøyde med å bare ha på seg fleeceklær og sko:)
Imorgen blir det vist enda penere vær, så det blir nok en liten påskeutflukt, grille litt pølse, marsmallows, bare kose oss:D

~klemmer~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails