lørdag 21. mai 2011

gode var de!

Som jeg skrev i forrige innlegg så fant jeg oppskrift på det søte liv.no
Men gjorde den litt til min egen, hadde ikke i alt som sto og bytta ut noen ingredienser med noen andre.

Men cupcakesene ble utrolig gode, selv med litt avvik fra oppskriften:)


De ble luftige, saftige og MEKTIGE!



Det ble 18 stk store cupcakes, brukte XL amerikanske muffinsformer som man får kjøpt på Rema 1000.


Neste gang blir det nok i mindre former.


Var oppskrift på en smørkremtopping.



Den delte jeg i 3.


Hadde den ene delen som denne skulle være.
De andre blanda jeg med bringebærsyltetøy og kakao.


Så ble det forskjellige toppinger og ikke bare den "vanlige" smørkremen.


Blir nok  ikke siste gangen vi lager disse;)
Ha en fin helg alle sammen!
God cupcake!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails