tirsdag 20. november 2012

Heldige meg :)

Fant plutselig ett gavekort fra jul ifjor :)
O-joy!!
Har vel egentlig hatt det lenge i pengboka men har helt glemt av det!


Så idag gikk jeg innom Skansen Blomst (link) 


De har så mye fint der, vanskelig å velge hva man skal kjøpe :)


Men valget falt til slutt på ett instrument, har noen greier med trollhassel (tror det er det sånne krokete greiner heter :P ) som jeg henger diverse "sølv" pynt på til jul, så denne håper jeg passer fint inn sammen med de andre!


Ett herlig lys fra yankee candle, nydelig lukt...
Passer fint nå før jul meg winter wonderland, selv om det er dårlig med akkurat det ute for tiden.


Nå gleder jeg meg bare til jeg kan lete frem litt jul :)


Ha en fin dag alle sammen!
~klemmer~
- Postet gjennom BlogPress fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails