lørdag 26. juli 2014

Forhandler av Aloe Vera

Lenge siden sist folkens!
Altfor lenge...Men føler at tiden ikke har strukket til, energien har vært på bunn og andre ting har blitt prioritert.
Men nå er jeg her, håper det blir oftere nå enn før, ivertfall med tanke på at siste innlegget var ifjor høst.

Mye har skjedd siden da, og det kan jeg komme tilbake til, vi har en del prosjekter både hjemme og på jobbfronten.

Men for noen små uker siden så bestemte jeg meg for å bli forhandler av Aloe Vera - Forever living.
Her er det mange flotte produkter, alt fra sminke(med aloe vera i, eneste i verden) til ren aloe vera gel.
Kommer nok til å reklamere en del for produktene her.
Besøk og lik gjerne fb-siden min: Forhandler-av-Forever-Living-Lisbeth-Karin-Sæther
Sjekk ut produktene her : Forever-living
Har du spørsmål, vil du bestille varer, bli forhandler selv? send meg gjerne en pm her/ på fb eller på mail : lisbethkarinsaether@msn.com

Våre produkter er svært populære og selges i 150 land over hele verden. Forever er verdens største dyrker, produsent og distributør av Aloe vera. Med noen få unntak inneholder samtlige produkter økologisk dyrket Aloe vera. Alt fra tannkrem og sjampo til makeup og drikkene med ferskpresset Aloe vera. Du vil bli overrasket over bredden i sortimentet vårt.



















Der var litt informajon, det kommer mer!

Vi har forresten endelig tatt ferie, veldig sein ferie i år, men bedre sent enn aldri!
Ha den fin lørdagskveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails