onsdag 27. august 2014

fjernstyrt, blodgiver? og aloe vera

Dagen idag startet litt tregt, jeg har lenge vurdert å bli blodgiver.
Men har liksom aldri fått ut fingern, eller fått ut blodet.
Men igår så ringte kollegaen min blodbanken og skulle bestille time til idag, da sa jeg at hun kunne jo ta meg med.
Så idag kl 8.00 skulle vi møtes i blodbanken vi...
Meeen, jeg dro jo på jobb jeg, er jo det som er normalt så tidlig på morningen,
hadde bytta til arbeidsklærne, klar for en dag på jobb!
Så får jeg spørsmål fra en annen kollega, hva gjør du her? Skulle ikke du gi blod?!
Så da var det å skifte klær igjen!
Jogge/gå oppover til sykehuset, at det går an, sånt har jeg aldri glemt før!
(Tror nok jeg var litt stressa ang skolestart og streik, det kan jeg fortelle mer om en annen dag)
Men mot "alle" odds så er nå altså mitt blod sendt til testing, så får jeg vite om en ukes tid om jeg er verdt å samle på!
En fin gjerning å gjøre!
Hiv deg på du også!
Er ingenting å vente på, tenk at du kan "redde" liv

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Har som sagt før blitt aloe vera forhandler, der skriver jeg en del om erfaringer, kommer med tilbud osv!
Lik/ følg gjerne Facebook siden min!


Gir vekk ett produkt når jeg har fått 100 likere!
Del og inviter gjerne dine venner:)


Både jeg, min kjære og mange tusener over hele verden drikker Aloe Vera Gel hver dag. Den finnes i 3 forskjellige smaker!

- Får slimhinnene i magen til å fungere optimalt.
- Bedrer immunforsvaret.
- Hjelper fordøyelsen.
- Balanserer de gode og dårlige bakterien i magen.
- Øker opptaket av vitaminer og antioksidanter.
- Normaliserer pH-verdien og motvirker et for surt miljø.
- Gjør at man føler seg bedre og kjenner seg friskere.
- Gir huden fuktighet innenfra.
- Bra for hud, hår og negler.
- osv osv

Har du spørsmål send meg en mail: lisbethkarinsaether@msn.com

Ha en god natt folkens, å husk det du skal gjøre, resten kan du bare glemme ;)
Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails