lørdag 1. august 2009

litt nytt og noe rødt:)

Nå som det nye kjøleskapet har kommet plass(er jo noen dager siden da) så må jeg jo vise dere før og etter bilder:D
Ble litt mørke bilder men dere ser vel sånn passe:)
Jeg syns det ble mye ryddigere og virket litt større på kjøkkenet(bortsett fra mikroen som vi måtte skvise inn i ett hjørne:P)
Mikroen står helt til høyre utenfor bildet:P
~~~~~~~~~~~~~~
Min kjære fant en side på nettet der de hadde bergansklær(og andre sportsklær osv) Sportsdeal.no
Så vi bestillte disse jakkene og idag så lå det hente lapp i postkassa så min kjære skal hente de:)


Isblå/blå til min kjære og hvit/brun til meg:)
Håper de passer!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sist helg var vi en tur hos svigers.

Så jeg og min kjære tok oss en tur ut på noen butikker der.



På kremmerhuset fant jeg noen fine blomsterpotter...bl.a. denne som jeg kjøpte:)
Var min kjære som tok avgjørelsen, jeg fant 2 stk jeg likte å han valgte denne..
Ser litt stusselig ut den orkideen oppi der, men håper den våkner til liv snart:D


Likte detaljene på den, kongemerke som min kjære sa:)

Også ett duftlys fra black design, lukter himmelsk:D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Så over til det røde:D
Fortalte om det for noen innlegg siden, se her

Sjekk den pittelille jordbæra, du ser den såvidt i bilde under her:)

Og vi håper på flere..så vi får vente å se!

Har også funnet mange flere jorbærplanter rundt omkring på plena som jeg skal grave opp og plante i krukker:D
Ha en fin lørdag!
Vi får besøk idag av ett vennepar og deres sønn på snart 11 mnd som jeg og min kjære er faddere til, blir koselig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails