onsdag 13. mars 2013

Jeg reiser meg og "olufprinsessa"

Idag har storjentene vært hos tannlegen sammen med pappaen = null hull;)
Etterpå ble Tuva kjørt på skola og Hedda har hatt hjemmedag :)

Noe som da resulterer i mye gøy!!
Bare se her;)




Hehe, søta mi!

Nå har akkurat jeg og min kjære vært å stappa bilen til randen, nesten ivertfall...
Er mye som skal med , 3 barn og 2 voksne trenger en del utstyr + barnevogna ikke minst!
Så må jeg ikke glemme heklenål og garn, skal nemlig starte på nytt prosjekt "tantegullhekleteppe"

Ja jeg skal bli tante til sommeren <3
Er min lillesøster som skal bli mamma, gleder meg !

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Like før vi fikk snuppene i seng så var vi nede alle sammen, tannpuss, pakking osv.
Så jeg satte Tilde på golvet ved siden av "frysebagen" ( type myk, ikke av hardplast)
Hun satt der å plukka ut å putta i det lille som var oppi der.
Plutselig satt hun på kne...
Så reiste hun seg opp ved å holde øverst i glidelåsen på frysebagen!!
Ooooæææhh, stopp nå litt da lillebebisen min ... Tror jeg skal stroppe henne fast i vippestolen, hihi;p

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Jeg og Tilde var ute på trilletur i formiddag, fin sol, litt vind, litt svett og kalde lår ;))
Men se så fint...







Klemmer(,")
(Tenk det , innlegg 2 dager på rad:p )
- Postet gjennom BlogPress fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails