fredag 22. mars 2013

Påskegul- lunsj

Idag har jeg og Tilde vært ute å trilla storjentevogn når første-sovetiden var,
( ja igår tok jeg mot til meg og tok ned sportsvogndelen, en ny epoke er over, IGJEN og en ny starter)
Så mens Tilde fikk sovet en liten blund, fikk jeg trimma rompa litt...hihi. T fluer i en smekk;)
Istedenfor at jeg skulle sittet i sofaen med snuppa i armene, er veldig koselig det altså, men får ikke rørt meg så mye da :p




Før vi gikk hjem, stakk vi innom butikken en tur, der fant j eg påskeliljer, det må vi jo ha!
Så når vi kom hjem og det var tid for lunsj, så fortsatte vi på påsketemaet, derfor gul lunsj;)




Soverommet til Tuva tok jo litt lengre tid en forventet pga garderobeløsningen, men i skrivende stund så fikk jeg sms fra min kjære om at garderoben var ankommet, så håper vi blir ferdige med rommet iløpet av helga kanskje!



God helg til alle og god påske om jeg ikke stikker innom før den er over;)
Klemmer fra meg og Tilde Karine

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails