fredag 19. juni 2009

Jobben ble min:D


Er jo en evighet siden jeg var her sist.
Presis 18 dager faktisk, håper det ikke blir så lenge til neste gang da, men har rett og slett ikke hatt tid eller data i nærheten.
Var jo på intervju å jobben ble min den og jeg begynte mandagen etter på opplæring:)
Er bare ett vikariat til å begynne med, men muligheter for fast.


Jobben er som tannhelsesekretær, en helt annen jobb en de jeg har hatt før.
Som har vært i butikk. (http://lisbertas.blogspot.com/search/label/jobb)
Veldig spennende og utrolig hyggelige mennesker jeg jobber sammen med, så nå for tiden jobber jeg både på den nye og den gamle jobben, så er jo på jobb hele dagen og ser nesten ikke mine små:(
Men er heldigvis bare i en overgangsperiode:)
Storkoser meg bare da:D

Snuppene skal begynne i barnehagen 10.august, så til da så er det søstra og mora mi som passer mine små prinsesser:)

Måtte jo fortelle om jobben sånn at dere slapp å lure lengre;)

Ha en fin helg alle sammen, tar ikke helg før kl 16 imårra jeg da...

Kleeeem(,")

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails