torsdag 18. august 2011

Bloggekroken min ♥♥

Her sitter jeg altså, i skrivende stund...


Sitter vel her hver gang jeg sitter ved den søte hvite pc'en min.
Koser meg i sofaen:)


 Titter innom hos dere og ellers rundt omkring, det er jo så mye fint å se på og det er så mange flinke mennesker der ute med geniale interiørideer.....


Her ser dere strikkekurven min, er en så fantastisk ivrig strikker at dette er ullbukse nr 1 siden nyttår...hahahaha.
Litt treig jeg, neida, har bare lagt den på feriemodus siden snøen forsvant, ingen vits å strikke ullbukse da.
Blir vel til at jeg sitter å stressstrikker (hvis det er noe som heter det)når det første snøen faller eller når gradstokken kryper under 0...
Er stortsett flink til å planlegge og være ute i god tid, men innimellom så blir det sånn at jeg må stresse ræva av meg for å bli ferdig...
Men trøster meg med at jeg er vel ikke den værste heller...eller???

Kjøpte meg en ny blomst idag...
Aner ikke hva den heter, noen av dere som vet?


Med fine hjerteblader og søte "roser" på..
Kaller den hjerteblomst jeg:))


Alle de lange trådene med blader på var lagt oppi krukka da jeg kjøpte den..
Ante ikke at de var så lange, var DEN VASEN da jeg tok dem ut av krukka!!
Brukte liiit tid på å få flokene på stell igjen for å si det sånn...



Men syns den er veldig fin der den henger...men om jeg ikke har den hengende over lampeskjermen så henger den helt i gulvet.
Kan man klippe av den sette i vann å få røtter på for så å plante i krukka?
Eller noen andre tips siden den er så lang?
Mottas med stor takk!
Ha en fin kveld!
Imårra er det jaggu fredag og 1.jobbuka etter ferien er straks over...
Gikk fort dette:)

1 kommentar:

  1. Så koselig bloggekrok du har :) Likte planta di godt også jeg - kunne tenkt meg en sånn en i stua.. den kan jo fylle opp et tomt hjørne ganske bra den :D

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails