torsdag 8. august 2013

Det var en gang...

En knallrosa saccosekk!
Som jeg hadde da jeg var lita, begynte å bli slitt, skinnet flakket av og det var vel like før den sprakk.




Så jo for meg noe sånn som på bilde over, med isoporkuler OVERALT.




Jeg har kjøpt stoff for ca 1 år siden, for jeg hadde en saccosekkplan.
Men det tok sin tid før den ble realisert.
Jeg sydde en passe stor firkant med god plass for å "bare" helle " innmaten" over fra saccosekken å i den nye.
Lettere sagt en gjort, for isoporkulene var statiske å klistra seg fast inne saccosekken!!!




Så jeg og min gode hjelper Hedda måtte "øse" alle kulene over med henda. Dette tok litt lengre tid enn jeg hadde beregna, men vi fikk det til, sittesekken ble ferdig og vi fikk støvsugd opp kulene som var spredd over nesten hele gulvet :)




Ble ganske så fornøyd om jeg får si det selv!




- Postet gjennom BlogPress fra min iPhone

1 kommentar:

  1. Ke stili dn vart! :D må få sjå dn live næste gång vi e på besøk :)

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails