lørdag 14. november 2009

Bildelist tips

Har endelig funnet ut hva jeg har lyst til å ha på veggen over sofaen vår.
Det er nokså tomt på veggen og har vært det en god stund, mens vi venter på at a' mor skal bli enig med seg selv..hihi
Så nå er jeg på leting etter lister...
Har funnet noen, ganske like de fleste, men likte spesiellt godt den øverste her, litt utenom de andre...
Fant den på ellos.no av alle steder, var jo forsåvidt der jeg fant salongbordet vårt også...se her


Syns dette er en genial idé til å pynte opp veggen med, man kan variere mye med bilder, pynt og annet dill og dall, uten at veggen blir full av hull:)











Listene fant jeg på skeidar.no, ikea.no,ellos.no og fagmobler.no
Noen av dere som har sett bildelister andre steder..tips tas gjerne imot:)
Ha en fin lørdagskveld.
PS: jeg har kommet langt på julegavelista mi, over halvparten av gavene er kjøpt inn "STOLT"


1 kommentar:

  1. Elsket den øverste :-)

    Vi har de fra Ikea på rommet til gutta for å ha bøker i- men ville nok ikke hatt dem i stua :-)

    Flott blogg du har :-)

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails