søndag 21. mars 2010

Heia nuppi.....

God søndag alle sammen!
Er så sjelden her inne å skriver noe, men venter jo på at soverommet vårt skal bli ferdig...mangler bare strøm nå!
Håper å få det ferdig iløpet av uken:)
Så tenkte dere skulle få en sniktitt....Siden det er så leenge til neste uke, det føles ivertfall sånn.
Senga som stod på gjesterommet har vi slengt på kvisten, har ikke lyst å kaste den så ligger der på vent.
Er en sort smijernseng, som sikkert mange hadde tidligere, var ca  i 2000 kjøpte vi den ivertfalll, har litt lyst å få den spraylakka hvit, kunne blitt stilig, men som sagt den ligger nå pent (slengt opp på kvisten av min kjære)
Har også matchende nattbord, men de fant jeg ut at vi skulle bare kaste, er så stygge å kjedelige, nattbord koster jo ikke så mye om vi skulle trenge nye.
Men her om dagen så  landet en idé ned i hodet mitt så nå er prosjekt lampebord igang, det ene nattbordet blir til lampebord i stua, det andre blir kanskje ett bord til Hedda sitt rom(hun blir værende på vårt rom når vi flytter ned)
Har jo en del prosjekter å den hyllen jeg nevnte at min kjære hadde laga den har dere enda ikke fått sett...ting tar tid her om dagen!

Heia snuppi bruker jeg å si til Hedda, så svarer hun heia nuppi...
Lille søte jenta mi som snart er 2 år, da blir det feiring, gleder oss til kake, kaffegjester og gaver blir det vel også:)

Men akkurat nå sitter jeg på nettet å leter etter gardinstenger, gardiner og sengesett til ny rommet, er en del å velge mellom, å jeg er veeeldig usikker på hva jeg skal velge...Får håpe jeg finner ut av det før batteriet til pc'en blir tomt.
Så må forte meg nå tror jeg!
Blogges;)

5 kommentarer:

  1. For en nydelig tapet du har på veggen :)
    Kan jeg spørr hvor du har kjøpt den? :) Har alltid vert glad i sommerfugler og nå har jeg fått helt "dilla" på de vakre skapningene.. Har en vegg i stua som absolutt skulle vært fikset på og janskje jeg kunne lurt denne tapeten opp;) Har en som ikke er helt enig med meg når det gjelder å ha flere vegger i huset med bare en vegg,hihi ;) Og jeg synes to er en for lite :P
    Ha en super fin påskehelg :)
    klem

    SvarSlett
  2. Du, no må du ta åsså oppdater dn hærr bloggen din snart ;)

    SvarSlett
  3. For en nyydelig tapet.
    Den falt jeg helt for.. Hvor har du kjøpt den?
    *Mistik*(fra bv) :o)

    SvarSlett
  4. Tusen takk anonym:)
    Den er kjøpt på den lokale byggmakker butikken.
    Hvis jeg ikke husker helt feil så er den fra Borge!

    SvarSlett
  5. For en nydelig sommerfugltapet!!

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails