fredag 13. februar 2009

10 kubbelys + litt til;)

Min kjære var hjemme en tur isted,
slengte denne posen på bordet;)


Å inni den var det ikke mindre enn ett helt
brett med 10 stk kubbelys!!!


som hver brenner i ca 70 timer:D




Min kjære vet visst at jeg er glad i å brenne lys:D


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Og mens jeg holdt på å knipse bilder av lysene her,
så sa storesøster at jeg måtte ta bilde av henne også,
men hun måtte bare finne en bok først:)




Glad i deg snuppa mi<3 id="BLOGGER_PHOTO_ID_5302286272780834850" style="DISPLAY: block; MARGIN: 0px auto 10px; WIDTH: 214px; CURSOR: hand; HEIGHT: 320px; TEXT-ALIGN: center" alt="" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbrAujrrLunFu6eQ6GBJVsBM0NE3lTJniQub4WAf-JiUW6YIJgxH8t5RG1iQRjdOkSLAmzw9096A0YPI18YW71I5cd43icqeg76hLXIFWirl5scwpuWmq1vZkM5nAqHYSP8XwiahiT_3s/s320/Bilde+734.jpg" border="0">
Ett bilde med blits:)
Og ett uten:)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Er visst vinter over det ganske land,
ser ivertfall sånn ut på bloggene for tiden:)
Men, det er kanskje ikke så rart siden det faktisk er februar!
Selv om noen klager sine arme råd:
"Huff må jeg måke nå igjen"
"Ååååh nå er det nok snø"
"Nei, jeg må vel gå ut å lete fram bilen!!!"

Men se så fint det er:)


altanen vår


Jentene ute å koser seg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails