torsdag 19. februar 2009

Kjøkkenet vårt...før og etter

Vi flytta hit i 2006,
sånn så det ut da min kjære var på visning,
ja du leste rett, var bare han som var på visning...
Jeg var faktisk ikke innenfor dørene her før dagen før vi skulle flytte inn:)
Gæærn var det mange som sa,
men angrer ikke akkurat på dette:)


Ja sånn så det altså ut dagen før vi flytta inn,
men iløpet den kvelden og natta så forsvant den lekre rødfargen og tapetborden!
Kunne forresten tenkt meg den tallerkenhylla da:D

Å slik ser det ut i dag!
Litt forandringer siden da, som:
nye dørhåndtak på skap pg skuffer,lyslister er malt
ny benkeplate, nytt gulv, malt flisene
og hvitevarer(men de forsvant jo da forrige eier flyttet)
men med det samme vi flytta inn hadde vi rød stekovn..hoho..
den var lekker:P
Men uansett, her får dere se..






















Er en del av kjøkkenet dere ikke får se før vi får fiksa det.
Til høyre med det samme man kommer inn på kjøkkenet er det et lite rom der det akkurat er plass til en stor fryser(skjønner ikke hvordan vi skal få den ut derifra den dagen den ryker..hmmm( de forrige eierne skulle ikke ha den så vi fikk den)
Er bare en døråpning uten dør der..
så vi tenkte å rive veggen for å få litt større kjøkken,
men blir nok leenge til.
Ellers ha en fin kveld alle sammen!
takk for kommentare i tidligere innlegg:D

8 kommentarer:

  1. Så flott det har blitt! Ordentlig lekkert!!

    SvarSlett
  2. Herregud, er dette det samme kjøkkenet???? Har så lyst på nytt, men nå fikk jeg lyst å male vårt, tils vi får spart til et nytt...kjempe fint!!!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig du fant meg og la igjen spor, bare kjekt at du legger meg til i listen din, det gjør jeg med deg også! :) For en forandring på det kjøkkenet! Det ble jo skikkelig lekkert:) Jeg scrollet nedover siden din, lasagnen skal testes ut! (digg med middagstips) Og jeg ser at du som meg er på utkikk etter nytt salongbord, så mange fine du hadde funnet bilde av. Det var sikkelig til hjelp, tror vi ser etter noe av det samme;) (jeg har forresten også lack nå, men det er mørkt).
    Uansett, du må ha en trivelig dag:)

    SvarSlett
  4. kjempe fint var det blitt der, som nytt:)
    ha en fin dag:)

    SvarSlett
  5. Så fint og "nytt" kjøkkene ble!!

    Veggordene/klistremerkene er kjøpt på panduro...utrolig smarte greier, synes jeg!!

    Ha en fin dag.
    klem

    SvarSlett
  6. så fint det var blitt! hvor har du kjøpt den tavlen? sånn vil jeg og ha:)

    klem

    SvarSlett
  7. Kjempeforandring!!! :)
    Ble jo et helt annet kjøkken. Lyst og fint.
    Sånn tavle vil jeg også ha.
    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  8. ja det ble bedre med hvitt isteden for rødt kjøkken, stooor forandring. klem

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails