onsdag 18. februar 2009

Salongbordet vårt...


Ser ut til å synge på sistverset..

Igår så datt plata under bordet ned,
beina er skeive (men vi fikk fiksa det på en måte:P)
er kutt og hakk overalt..

Vi har lack fra ikea i brunsort, er temmelig lei det også!
Det er jo støvete HELE tiden:S
Men jeg vil ha hvitt, selv om jeg hele tiden har sagt at jeg skal ha i
heltre eik som spisebordet, men hvitt er jo fint;)


Så her ser dere noen jeg syns er fine,
vil helst ha med hylle under da..

Så om dere ser noen fine så kom gjerne med tips!

Lack fra Ikea

Liatorp fra Ikea

Ashford fra Bohus
Camilla fra møbelringen
Stina fra fagmøbler
Seaside fra fagmøbler

Mikaela fra fagmøbler

1 kommentar:

  1. Bordet i fra Bohus likte jeg kjempe godt...men kanskje ikke like pratisk med små barne hender!Nr 2 for meg var Liatorp i fra ikea...lykke til med bord kjøp ihvertfall...vår trenges også å byttes ut...men jeg har falt for et slettvoll bord og får det ikke ut av systemet..men desverre så liker ikke lommeboka det...! Ha en fin kveld!

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails