fredag 27. mars 2009

hjemkomst, fredag og litt over helga:)

Ja der kom fredagen igjen:)
Har jobbhelg for første gang på over ett år, går nok bra det også. Jobb idag fra 16-19 og fra 10-16 imårra.
Var redd for å bli fri for strøm i 4 timer idag, men siden vi enda har strøm så håper vi det vedvarer!
Varmvann har vi heller ikke, har vært noe styr med varmvannstanken siden før jul, å nå er det bare kaldt vann i krana:S
Kjedelig å måtte koke vann til alt mulig!!!!
Men håper vi nå har funnet ut hva feilen er,
etter at utallige menn har vært her å sett på den.
Kryss fingra da:)


Jeg har lagt ut ett bilde av haakonsvern som dere ser, grunnen til det er at min kjære lillebror kommer hjem idag(til oss iverfall) har ikke sett han siden begynnelsen av januar, så nå skal det bli godt å få se han igjen, han har vært i militæret siden juli i fjor, har ikke sett han mye siden da.
Men, juni i år så er han ferdig da:)
Han kommer hit seint ikveld, de har vært i Harstad en stund så han kommer derifra,
Flyet går fra Evenes flyplass kl 14 idag, å rett til Værnes(altså forbi der vi bor) der skal han sitte til kl 21 ikveld før flyet fører han hit.
Snakk om unødvendig reisetid!!!
Jaja, så lenge han kommer så:)
Å som vi gleder oss, kjempegla i deg lillebror/onkel/svigerbror/storebror.
Lillesøstra mi kommer hit idag, skal være her sammen med oss i helga:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Over helga en dag så kommer mamma og pappa endelig hjem igjen:)
De har vært borte siden i januar(pappa dro da) og februar(mamma dro)
Pappa er fisker så om vinteren (januar - april) så kjører han avgårde til Røst for å fange årets fiskekvote:)

For dere som ikke vet hvor Røst er, så kan dere se på kartet over her, der den røde ringen er, der er Røst.
Lang uti havet, på enden av lofoten i nordland.
Aldri vært der selv, men kunne godt tenkt meg en tur, bare for å se hvordan det er der,
så kan jeg mer se for meg hvordan pappa og mamma har det:)

Og ett bilde av fiskarheimen(stod det der jeg fant bilde)
Fiskarheimen er vel som et hotell om jeg har forstått riktig, de servere mat også.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Trøtt idag å har litt lyst å legge meg ned å sove...
Grunnen til det er at lillemor har styra på inatt, er tenner som plager, å få tenner er myye værre enn tannpine sies det..huff, stakkars tutta mi:(


Ha en knakende fin helg alle sammen!
Imorgen skal jeg på revy sammen med noen venner, gleder meg til det:)

2 kommentarer:

  1. Liljene dine var flotte! Det er koselig å ha blomster før helgen på bordet. Burde laget det til en vane, kjøpe en bukett på torsdag eller fredag.

    I dag har vi fått masse luft så det venter en god natts søvn på oss her ute på havet:)

    SvarSlett
  2. Kjempefin blogg!!

    Mannen min er også å fisker på Røst, men leverer ikke der! Heldigvis mottaksstopp på fredag og de er ferdig med kvoten da!

    Blir deilig å få han hjem!

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails