torsdag 5. mars 2009

Hylle, knagg og rommet til storjenta mi

Var en tur på litt små-shopping igår,
helt alene uten mann og barn,
er en drøm å gå å trippe for seg selv, stoppe å titte litt...
Uten at noen roper maaammaaaaaa fra en helt annen del av butikken,
å det er bare å slippe det man har i hånda å løpe å redde hva det enn er som er i fingra på storesøster:P
Lillesøster sitter heldigvis i vogn enda...ppfjuuuuh!
Eller om min kjære er med å går å grynter, spørr hva jeg skal med den..
Du har da nok sånne, eller trenger du virkelig den???
Det er da lov å titte uten å må kjøpe noe er det ikke,
er jo det som er halve morroa;D
Her ser dere det som ble med meg hjem, eller nå lyver jeg for hadde en hel pose utenom dette også, med saks til lillesøster,fargebok, hvit spraymaling og hårfarge(må jo freshe opp toppen av kroppen før jeg begynner på jobb igjen)

Ja ble ivertfall en knaggrekke, som jeg egentlig ikke vet hvor jeg skal plassere, men finner nok ett egnende sted etterhvert;)
Syns den var lekker, de hadde også med flere knagger da.
Også en hylle som jeg tenkte å ha på doen vår, er så tomt å kjedelig der inne,
så må ha litt oppfriskning der inne.
"krokene" som er på hylla syns jeg var litt kjedelig så må finne på noe der..
tips tas gjerne imot:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Storesøster sitt rom var orange og rødt før med bord på...nice:S
bilder av det kommer seinere.
Men her er ett par bilder av sånn det ser ut nå...

Bilder fra SIA.
Det ene er uten glass, da jeg og min kjære greide å komme borti det ene bildet sånn at det datt på gulvet med det samme det var kommet på veggen..
Sånn kan det gå.

Denne lampa har vi ikke betalt ett øre for.
Min kjære fikk den på jobb, var en kunde som hadde klaga på den, er ett lite merke på den,
trykk på bilde så ser du.
Den funker jo kjempegodt fordet:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails