onsdag 18. mars 2009

Jobb igjen,og snart helg:) Men hvor ble våren av???

Ja igår var dagen der, jeg skulle begynne på jobb igjen:)
Jobben min er på en helsekost butikk
Ja naturligvis heter den Naturli'vis...hihi:P
Stortrives der, kjempeflott sjef og stort sett hyggelige kunder:)
Stikk gjerne innom om du er i nærheten!
Etter å ha vært hjemme i over 1 år, sykemldt og barselpermisjon.
Tiden har gått så fort, forr 1 år siden gikk jeg her å ventet på at noe skulle skje..
Så jo ut som keiko:P
Men etter 10 dager på overtid så måtte hun lures ut,
nå er lillesnuppa snart 1 år, akkurat 15 dager til det blir 1 års feiring her igjen!
Men hva skal man kjøpe til jubilanten?????

Kom gjerne med tips:)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja hvor ble det av våren da????????
På søndag var det nyydelig vær, stor sol på blå himmel:):):)
Men hva har skjedd inatt...
Joda her er det ett hvitt laken som har lagt seg så fint(les:jeg syns ikke det er fint, vil ha vår)
utover bakken, veien, bilen, altanen, taket, ja stort sett overalt!!
Jeg heter mars og kan være stri oppå fjellet, oppå fjellet...tralalalala
også her på kysten da.
Håpet er lyserødt og det har vel ikke til dags dato ikke kommet vår,
så jeg regner med at den kommer nok i år også!
Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves osv.

~~~~~~~~~~~~~~
Er jo onsdag idag, å dermed snart helg..hihi
Blir myk start på jobb, har fri helg første helga.
Da er det ting som skal gjøres her..
Har min kjære sagt, så får håpe på det da:)
Lysekrona skal komme på plass, selv om
vi ikke har kvitta oss med den gamle lampa:P
Hylle skal opp på doen og noen knaggrekker...
Kunne sikkert henge opp knaggene selv,
men siden jeg ikke kan bruke "skrumaskina" (heter det det?)
til min kjære å heller må bruke vanlig skrujern,
så dropper jeg det å lar "mesteren" ta seg av skruingen;)
Ja bare le av meg, men den er ikke min venn, liker heller skrujern som jeg faktisk har kontroll på, å jeg vet alltid har batteri som funker!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nå nærmer kaoset seg her:P

Lillesnupp skal ha middag kl 13.

Legges kl 14.
Jeg steller meg litt, sminke og andre klær skal på.
Middag på meg og storesnupp kl 14.30
kl 15. forberede seg på å dra ut.
Klær skal på alle mann + at lillesnuppa skal vekkes og få på uteklær.
15.30 sitter vi på bussen på tur på jobb og til tante(lillesøstra mi passer jentene)
15.35 bussen stopper der jentene skal av og blir henta av tanta.

15.37 er jeg på jobb:)


Ha en flott dag!

2 kommentarer:

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails