torsdag 12. mars 2009

Noe av det nyinnkjøpte og koselig besøk

Der var det jo torsdag allerede, lurer på hvor denne uka ble av jeg.
Lovte jo på mandag at jeg skulle legge ut bilder av det som ble med oss hjem etter turen til svigersøster:)
Her ser dere ivertfall noe.
Denne mugga i hjerteserviset til SIA,
så nå har jeg fordobbla servise samlinga mi:P
Mere skal det bli, tror jeg skal bestille noe fra serviset imårra,
de lova meg ivertfall på en butikk i byen her at de skulle bestille til meg om det var noe jeg ville ha i den serien!:)




En søt liten telyslykt,
tenkte å kanskje henge den under hylla som skal henge på doen.
Når den kommer opp på veggen da:P
Min kjære er ganske treig til tider...hihi





Fine detaljer med perler:)




Den ene av de to lampene vi kjøpte på Bohus.
Eller denne var den vi fikk med på kjøpet:)
Bilder av lysekrona kommer når den kommer på plassen sin!

Likte veldig godt foten på den..
Fint mønster:)



Sånn ble det med nylampa på kommoden, glemte å ta før bilde..





Lampa som stod på kommoden før fikk ny plass ved sofaen.
Stod en blomster der før, men de "grønne" fingrene mine tok vist livet av den:P
Trengte litt mer lys i kroken der så det ble bra:)

Siden vi kom hjem så har min kjære lillesøster vært her på besøk:)

Hun har vinterferie og siden mamma og pappa er borte på fiske så har hun vært her isteden for å være alene i huset der hun bor med en venninne.

Så har hun også med seg pusen sin Timmi heter han, her sitter de i sofaen å koser seg:)

Vi koser oss bestandig sammen, kan prate om alt mellom himmel og jord.
Kjempe glad i deg lillesøster<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails