tirsdag 28. april 2009

Ny mobil???

Er noe jeg sitter å vurderer i skrivende stund.
Har en nokia 7373 nå, å den er ikke helt god..synd for jeg har blitt veldig glad i den.

Den har sine dager der den slår seg av helt av seg selv om jeg bare trykker på en knapp. Eller slår seg av om noen ringer meg.. Akkurat tatt tlf sagt hei hvordan går det osv så poff er den død. Tar en laaang stund før den er med i verden å lever igjen.

Syns det e litt trist å skal kvitte seg med den, den er jo god å ha:) Når det virker:S

Har surfa litt å funnet noen jeg liker. fant først denne som jeg fant ut sammen med lillebror at sånn skulle jeg ha, så om jeg likte den så skulle han også innvistere i en sånn en:D

nokia 5800 express red

Men da jeg fant ut at det er tochscreen på den såååe, tror den er for innvikla for meg..hihi:P

Etter litt surfing til så fant jeg en Nokia 7610

Men vanskelig som jeg er, så ble det ikke denne heller...hmmmm. Etter en stund, trodde nesten jeg skulle gi opp...så jeg denne:) Fin eller?

Nokia N95 Plum

Hva syns dere? Hvem ville dere valgt? Eller har dere andre som dere mener er bedre?

Tips tas imot med stor takk:D

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Hei. Tror du lærer en ny type superlett jeg. Så lurt å ta en som gir deg det du ønsker.

    Hilsen ingunn

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails