tirsdag 12. mai 2009

Alt på en gang!!!!!!!

Syns det er så mye som går rett i dass for tiden!!
Like før jul så ble det noe feil med varmvanns-tanken vår..trodde vi da, men det var lekasje i rørene, som ligger i baderommsgulvet:S
Hadde lekasje i 3-4 mnd før vi fant ut hva det var, vi trodde jo det var vv-t hele tiden.
Men nå har vi da fått fiksa det:)
Å nå sist vi leste av strømmen så kommer strømregninga på nesten 5000,-!!!!!!!!!
Er det mulig, men vi håper og tror at det er pga vv-t har stått på HELE tiden den siste mnd før vi fikk fiksa rørene.
Så håper på en litt mindre regning neste gang:)
Må følge med å se hvor mange timer vi bruker før neste gang det skal leses av...
Og joda..det er mere... når min kjære skifta over til sommerdekk så er det noe feil der også, bilen drar til høyre hele tiden!!
Så der må det også gjøres noe og pengene flyr ut av vinduet!!!

Nå til det som skjedde idag og grunnen til at jeg måtte ut med dette..
Skulle slå på tv sånn at min største prinsesse kunne se litt på tv, men det var bare mørke programmer idag...kunne ikke slå på tv'en!!
Prøvde flere ganger men ingenting skjedde, svigersøster foreslo at jeg skulle hive den i gulvet noen ganger da funka den ikkert..haha.
Men tror ikke jeg hadde fått den av veggen alene om jeg så hadde prøvd på det.
Så for meg enda mere utgifter...men min kjære har ringt dit vi har kjøpt den å det er 5 års reklamasjon på den...pffffjjjuuuuuh...*puster lettet ut*
Så nå veneter vi å at det skal komme en returlapp vi kan klistra på den *"lille" tv-eska og sende den avgårde til Bodø.
Håper det går fort å reparere:)
Får heldigvis lånt en tv fra en arbeidskollega av min kjære, ellers så hadde vel min kjære gått på veggen...hihi.
Klarer seg ikke uten tv han:P
Så vaska jeg litt klær her isted, å da vaskamaskina satte igang å sentrifugere så trodde jeg den skulle rive ned hele vaskerommet, det hørtes ivertfall ikke værre ut!!
Bråka værre enn værst, det skrangla å dura å tuta å rista!
Så det neste blir vel at den også streiker:S
Kryss fingra for at den bare har hatt noen dårlige dager da.
Nok klaging for meg på en stund, godt å få det ut å takk for at du gadd å lese;)
Ha en fin dag alle sammn, blir forhåpentligvis jkogging på meg ikveld etter at snuppene har lagt seg;)
Var på spinning igår å det er jo såå gøy, det burde prøves, høres kanskje litt snålt ut, en gjeng med damer/menn/jenter/gutter sykler for livet og mot dem sykler instruktøren uten å komme av flekken noen av dem...hihihi.
so long...bye

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails