fredag 20. mars 2009

Tror jeg har funnet salongbordet mitt:)

Hadde ett innlegg for en stund siden med mange salongbord jeg kunne tenkt meg.
De kriteriene jeg hadde var at det måtte være hvitt og med hylle under,
fant jo mange fine, men syns de var litt dyre, de fleste over 3000,-
ikea sine er jo billige, men er jo mange mil til nærmeste ikea.
Så igår satt jeg å sjekket diverse nettbutikker, å plutselig stod dette bordet å lyste mot meg på skjermen:)
Syns det var lekkert jeg, 90*90 og 45 cm høyt.
Billig var det også, 999,- fra ellos
Så nå er det bare å vente på at jeg kommer fra jobb ikveld så må jeg høre med min kjære hva han mener.
Tror og håper han liker dette, da det passer bankkontoen mer enn de andre jeg har funnet...knis:))

Bordet fantes også som lampebord, til den nette sum av 350,- (på tilbud,egentlig koster det 799,-)

Tror dere ikke det hadde passet inn i stua vår?

1 kommentar:

  1. God kveld i stua! Jeg er også på utkikk etter et hvitt salongbord... Ikke lett å finne et til den rette prisen gitt! Så disse bordene fra Ellos er jo veldig greie da, fin og billige. Hva sa mannen? God helg!

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails