søndag 8. november 2009

Julen nærmer seg, farsdag...

Min kjære skulle å leie film igår, så spurte han om jeg skulle ha noe..
Jaaa ett interiørblad om julen hvis du finner:D
Så han kom hjem med denne filmen som vi så/sov til:P
Jada, jeg sovna som jeg alltid gjør når vi ser film, om ikke filmen er ekstremt spennende...
Ja også tilbake til interørbladet han skulle kjøpe...
Det ble ikke 1 men 2 stk, gjett om jeg ble glad!!!


Nå skal jeg sette meg ned i sofaen å kose meg mens lillemor sover, min kjære og Tuva er ute på tur:))

Ha en fin søndag alle sammen!


Og ha en fin farsdag alle pappaer der ute, spesiellt til min pappa og til Min kjære<3>



TIL PAPPA
Til den kjære pappa`n min
Fra den lille jenten din
Jeg vil alltid se opp til deg
Du er et godt forbilde for meg
Jeg håper at når jeg blir stor
At dine egenskaper i meg bor
Du gir meg alt jeg trenger
Ikke bare i form av penger
Du gir meg omsorg, varme og kjærlighet
Og en ting er sikkert at jeg vet
Du betyr så veldig mye for meg
Jeg er kjempeglad i deg



1 kommentar:

  1. Så heldig du var som fikk 2 blader:D Ønsker deg en fin uke. Klem

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails