tirsdag 1. desember 2009

1. advent, adventstake, kubbelys, sykt barn

Ja igår var det 1.søndag i advent, allerede, syns det har gått utrolig fort, var jo nettopp jul jo...
Men er visst 1 år siden sist når jeg sjekka kalenderen.
Måtte i år som i fjor prøve med på "hjemmelaget" advents-stake:)
Å sånn ble resultatet i år!
Og som så mange av dere har gjort før meg, måtte jo jeg også prøve:D
Ja ha serviett på kubbelys såklart.
Her er min første prøve.... ble sånn bob bob, men fornøyd til å være den første.

Har vært hjemme med Heddamor idag, hun er syk, ekkel hoste og feber. Så vi blir nok hjemme imorgen også.

En positiv ting er jo at jeg får lett frem litt mer julepynt:D

Ha en fin tirsdag, Grey's anatomy ikveld:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails