lørdag 16. januar 2010

Godt nyttår alle sammen!

Nå er det evigheter siden jeg har hatt energi til å sittet her litt, når ettermiddagene har kommet å ungene er i seng så har jeg sovnet i stolen foran tv'en..hihi.
Beklager så mye, for ser det har vært en god del innom her den siste tiden, tusen takk for at dere titter innom, har jo vært ekstra stas med litt flere tilbakemld fra dere også, hvem er dere som leser bloggen min?
Siden sist så er alt av jul borte, ivertfall inne, ute henger det lys på trappa og julekransen henger på ytterdøra, tror det er på tide å fjerne det nå:) Eller hva tror dere?

Jeg og min kjære har rydda en del fra skuffer å skap på kjøkkenet og ellers i huset, ble en del som vi ska gi bort til loppemarked.
Å når det ble bedre plass i skapene så måtte jeg kjøpe mere å stappe inn der, kommer bilder av kopper og asjetter en annen dag, jeg LOVER:)

Visste dere at det var tulipanens dag igår?
Ja det var ivertfall det å da måtte jeg kjøpe noen, litt vårfornemmelse av dem:)

Og siden det bare er vanlig helg, så tenkte vi å "feire" det med oreokake
Den er så fantastisk god!!!
Må prøves sier jeg bare...


Kan legge ut oppskrift om noen ønsker det.
Jentene fikk smake litt igår før de la seg
Det begynte bra, å kaken likte de veldig godt!
Se som de koser seg;)
mmmmmh, smatte!!
Resultatet ble......
Sånn...
Måtte hive hele jenta i dusjen før hun la seg, oreokake fra knea å til håret:P
Ha en fin helg alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails