tirsdag 16. februar 2010

Lopper....

Er loppemarked i byen, har hatt åpent siden slutten av januar og skal ha åpent til slutten av mars:)
Fant litt, men var så mye folk der, å i tillegg hadde jeg med meg barn og min kjære så fikk liksom ikke brukt den tiden jeg ville der:)


Disse lysestakene tror jeg er i sølv..skal få pussa de så får jeg se...de er litt flekkete


Å her ser dere også alpefiolen min, som ikke er kjøpt på loppemarkedet, men er så stolt over at den lever enda..hatt den ca 1 mnd nå...sist jeg kjøpte så døde den etter 14 dager..hihi

Ha en fin kveld alle sammen...nå skal jeg hive i meg litt kvelds...
Fikk sååå lyst på smørgrøt, fløyelsgrøt eller hva det kalles, kjært barn har mange navn:)
Koos dere, å kryss fingra for OL medalje idag da!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails