torsdag 27. mai 2010

Takk for sist:)

Hei alle sammen!
Er jo en hel evighet siden jeg var her sist...skammes burde jeg...gjør det innimellom alt annet da.
Har ikke hatt energi eller noe ekstra til overs for bloggingen i det siste.

Har såvidt vært innom å tatt en titt å like fort ut igjen, ser jo at jeg har flere som er innom her hver dag, tusen takk til dere!
Også har jeg en søster og en mamma som stadig er innom, å er like skuffet for hver gang siden det ikke har vært ett eneste fotspor å se herifra.
Lova de i 17.mai helga at jeg skulle lage innlegg i uka etter, men love å lyge det kan jeg, så det ble ikke før nå.
Bedre seint enn aldri er det noen som sier!

Har noen kommentarer jeg ikke har svart på, men lover å gjøre det de nærmeste dagene.
Har endelig fått litt varme her, 16 grader da jeg kom hjem fra jobb.
Så nå skal jeg straks ut å plante litt sommerblomster i diverse krukker:)
Bilder kommer...

Imens kan dere kose dere med disse regn og stormbildene tatt for akkurat ett år siden.
~Klems~

1 kommentar:

  1. velkommen tilbake! Ja det var lenge siden men kos å få et livstegn i fra deg! Ha en fin helg. Klem

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails