torsdag 23. september 2010

Jeg holder det jeg lover, før og etter.

Ja da kommer innlegget jeg lovet skulle komme innen uka var over, det ble idag siden jeg og jentene reiser bort imårra.
Vi skal utover til foreldrene mine, sammen med min søster og bror.
Blir vel litt feiring av min pappa som har bursdag på mandag, så bursdagsgaveønsker tas imot med stor takk!
Har de 2 siste dagene vært hjemme med syk Tuvamor, kjedelig at de små skal være syke, skulle heller ønske det var meg.(og nå er Hedda også blitt litt uggen)
Så har jo fått gjort litt når jeg har vært hjemme, vi har endelig kjøpt kommode for litt oppbevaring av klær på soverommet vårt som vi pussa opp i vinter, så den mekka jeg og Tuva sammen igår, hun hjalp meg med å finne de rette skruene og var SÅ stolt atte:)

Hadde 2 av disse bildene, (som var kirsebær ramme på før, ble sorte for noen år siden) men nå var jeg luta lei av dem og ville prøve noe nytt.

Så jeg tok de med ut i garasjen og spraya både ramme, glass og bilde helt hvitt.
Min kjære skjønte ikke hva jeg holdt på med, trodde ikke noe på dette prosjektet!
Som alle de andre, men har aldri klaget på et ferdigstillt prosjekt;)


Tok barnehagebildene av jentene og limte på.


Fant frem litt blonder og pynta med.
Ble ganske så fornøyd om jeg får si det selv, har de hengende i trappegangen,
 og det ble mye koseligere der nå.
Kjenner forsåvidt enda suget i magen fra da min kjære skulle henge opp bildene, han stod å skræva over trappa, en fot på gulvet i stua og den andre på en list på den andre siden av trappa:S
Jeg turte ikke stå der å se på, var bare å pekte ut hvor bildene skulle henge så sprang jeg vekk, med klump i halsen.
Men alt gikk bra, min kjære er like hel og bildene ar på plass.
Ha en fin helg alle sammen, er plutselig tilbake over helga:)
Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails