mandag 8. august 2011

minstejenta sitt rom

Hei og takk for sist, ja som vanlig så drøyer det veldig mellom innleggene mine...
Men nå har vi jo hatt sommerferie(jeg og de 2 søte små har enda ferie, mens min kjær begynte på jobb igjen idag)
Har reist litt frem og tilbake mellom foreldrene mine, her hjemme og foreldrene til min kjære.
Bare kost oss rett og slett!


 Det er nå ca 4 mnd siden vi pussa opp rommet til lillemor å jeg har jo lovet å komme med litt bilder:)

Så her kommer de:)

 Fant ut at jeg kunne blogge litt idag, det regner her å vi har ikke vært utenfor døra:P

Men vi har bakt boller og kost oss.

 Snuppene koser seg nå nede på rommet til Tuva, legger nesten ikke merke til at de er her (burde kanskje ikke skrive dette, blir vel 3.verdenskrig der nede da....)

 Expedithylle med nye knotter på skuffene, det gjorde susen.
Litt vanskelig å se, men knottene er grå og lilla.



Kosekroken i 1 etasjen i senga

Skal ikke love noe, men kommer plutselig med ett nytt innlegg før dere aner det.
Blir ikke 1 mnd til neste gang ivertfall!

Ha en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails