tirsdag 31. januar 2012

siste dagen...

Da var siste dagen i første mnd dette året kommet...huff så fort som tiden går.
Er jo snart jul igjen jo... hihi.
Her er det ikke noe særlig som skjer for tiden, jeg har vært syk siden like før jul.. litt frem å tilbake i formen så har ikke vært gøy.
Så den siste uka har jeg vært sykemeldt sånn at jeg skal bli helt frisk før jeg drar på jobb igjen.
Kjenner det skal bli godt å komme seg på jobb igjen ja :)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 

Siden jeg ikke har skrevet ett eneste innlegg siden før jul så kan jeg jo fortelle litt om hva vi fikk..
Ingen lykter denne gangen, fikk jo bare 6-7 forrige jul så :P
Tror min kjære syns det var helt greit jeg:)
Men derimot så fikk vi mange hjerter i mange varianter 2 stk som jeg la vekk til neste jul, siden de var litt sånn "julete"  Her kommer bilder av noen..








Jeg vet jeg hver eneste innlegg har lovet å løyet... lovet at jeg skulle komme med ett innlegg snart igjen, men skjedde det???!! neida! Så denne gangen lover jeg ingenting... så da blir innleggene bare ett "bonus" på en måte.
Skal prøve ihvertfall...men som sagt, lover ingenting:)

Ha en fin siste januardag alle sammen!
Å så sender jeg en hilsen til onkelen min som har bursdag idag, hipp hurra for deg :)

~Klemmer~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails