torsdag 22. mars 2012

Make over ...badet

Vi har hatt en liten make over på det knøttlille badet vårt.
Et minibadekar, er så kort at om jeg skal bade må jeg velge om jeg skal ha føttene under vann eller resten av kroppen :P For å si det sånn så er det lite jeg bruker badekaret...men er kjekt når man har små:)
Tenkte å vise dere ett før bilde...
Gulvet vises ikke så godt her men det var mørkebrunt med litt marokansk innspirert mønster, lekkert!


Etter bilder kommer når vi er helt ferdig, mangler litt stæsj:)

Ha en fin torsdag, husk å se norge rundt i morgen.
Er en reportasje fra en blomsterbutikk på hjemplassen til min kjære:)
Klemmer

2 kommentarer:

  1. Gledæ me tll å sjå dæ endele resultate :)

    SvarSlett
  2. Ja ventæ bære på han mæ skruan å drillen:P

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails