torsdag 14. juni 2012

Vi har fått vugga i hus!!
Kjenner det begynner å nærme seg fødsel nå!
 Var på møbelringen på lørdag for å titte litt:)
Fikk de til å holde den av for meg, så var innom idag for å betale å hente den.
Men de mente jeg bare skulle dra derifra uten vugga, så slapp jeg å styre med den inn å ut av bilen (tror egentlig ikke det har blitt plass uansett) å de skulle komme innom med den seinere :)
Så nå står den nede i gangen å venter på noen strøk med maling..
Kommer med bilder imårra! (håper jeg :p )

Ha en fin kveld alle sammen!
Eller natta kan jeg vel si:)
4 timer jobb på meg så er det helg :)

Se denne søte dressen å ikke minst bebisen...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails