fredag 20. juli 2012

Freddan:) reker og snill mann

Endelig fredag og siste arbeidsdag for min kjære, før han også tar ferie:)
Jeg og jentene har vært en snartur i byen:)
Skulle kjøpe reker så parkerte nært kaia, jeg skulle bare betale parkering mens jentene venta i bilen, da stoppa en mann meg, han var på tur ifra perkeringplassen med bilen.
Jeg fikk overta parkerinslappen hans som varte ca 1 time:)
Snille snille mannen!
Jeg var litt spent på om vi rakk å gjøre de erendene vi hadde på den tiden, men gikk bare fint det!
Kjøpte litt siste rest av babyting.
B.l.a. denne utrolig søte strømpisen med blonder på rompa:)


Så siden de hadde mer reker igjen på rekebåten så blir det loff og reker på oss ikveld!
Gleder meg veldig!!

Ha en fin fredag alle sammen!
~klemmer~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails