fredag 6. juli 2012

Freddan

Regnværs-shopping..det er sånn man gjør når man bare skal inn på en butikk for å komme seg unna regnet!
Bare være der litt mens det regner som værst...
Menne, skulle jeg vært der til det har sluttet så hadde jeg vært der enda og jeg som var ferdig på jobb kl.11.
hihi...

 

 

 


Sånn går det..putene var på halv pris ivertfall :)
Å sånne lignende skåler har jeg vært på utkikk etter en stund...
Bilderamma bare måtte jeg ha...
(Ja det var unnskyldningene sine det tenker jeg)



Sitter i skrivende stund å koser med meg siste fredagslunsj før jeg tar permisjon.
Blir rart, men godt, kjenner det begynner å nærme seg...
Både på kroppen og i huset, vasket noen maskiner med bittesmå klær her om dagen..så nå begynner det å bli fullt i stellekommoden :)
Det eneste jeg vet jeg mangler nå er "gulpe-, gasskluter" de skulle bestille inn fargede på ringo i byen så venter på at de skal få de inn, vil ikke ha hvite denne gangen, greit med noe nytt:)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ 

Vugga er nå ferdigmalt, men har bare ferdigbilde på iphone så skal se om jeg ikke greier å laste det ned iløpet av dagen :)
Men her er ivertfall før-bilde


Dere aner ikke hvor mye bedre den ser ut nå som den er malt..liker ikke furu!!

Det regner enda...greit at jeg bare dro fra butikken mens det enda regna, eller så hadde det nok blitt dyrt :P
Det re så overskya at det er like før jeg må slå på lys inne, temmelig mørkt ja!
Håper på bedre vær imorgen/ikveld...er meldt det.

Ha en fin dag...kanskje jeg stikker innom her senere med litt bilder :)
~klemmer~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails