søndag 22. juli 2012

søndag og bakedag :)

Inatt morges våkna jeg kl 5 av Tuva som vekte meg...
Da jeg kom meg i seng igjen var jeg over gjennomsnittet våken i forhold til hva klokka var!
Lå å prøvde å sove i 1, 5 time før jeg sovna...snork.
Min kjære stod opp med jentene rundt ni å jeg var så heldig at jeg fikk ligge litt til, herlig å "sove" helt til 11 :)

Min kjære holdt på å bake brød da jeg kom opp, se så flink han er.
                                                                                              



Tuva dro til ei venninne på besøk så da fant jeg og Hedda ut at vi skulle bake rundstykker, de er knallgode, med epler og gulrot i, sååå saftige:)







Ha en fin kveld!
~Klemmer~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails