mandag 3. september 2012

1 mnd...spreke storjenta mi

Idag er Tilde Karine 1 mnd 
Allerede..hvis de resterende mnd'ene skal gå like fort så er det ett poff så skal jeg begynne på jobb igjen.
(De på jobb mener jo jeg skal begynne imorgen om så, godt å høre at de savner meg ivertfall :)
Ja endelig så fant vi mellomnavn til Tilde...tok sin tid, med de andre så har vi hatt det klart ved fødselen...
Men ikke denne gangen.
Ble fornøyd, nesten litt oppkalt etter meg og mamma som har Karin (med trykk på i'en) til mellomnavn:)



~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Må skryte litt av Tuva som var på Vettfjellet på lørdag sammen med min kjære.
(Mens jeg og Tilde var på gartneriet og Hedda var i bursdag)
Tøffe jenta mi, koste seg på tur sammen med pappaen sin:)
Fant dette om vettfjellet:
For rewarding short excursions, consider heading for Søvikskaret gap. This is a great starting point for hikes to the southernmost summits of The Seven Sisters, as well as a walk to Vettfjellet (244m). 


Situated about 15 km south of Sandnessjøen.



Neste gang så tror jeg vi må ta Tilde i bæresjalet å slenge oss med, håper på fint høstvær så det blir noe av turen i år:)
Jeg har aldri vært der oppå før så har veldig lyst.

Ha en fin dag!!
~Klemmer~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails