lørdag 10. november 2012

foto shoot:)

Siden Tilde sov bort hele dåpsfesten sin så ble det ikke til at vi tok noen bilder av bare henne med dåpskjolen.



Så det ordna jeg her for noen dager siden ;)


Meeen, som dere ser så er høyre-handa litt vel god å smake på ;)


Hihihi...søta mi ;)
Ble heldigvis noen bilder som går ant å bruke (håper jeg)


Idag dro min kjære på hyttetur sammen med de han jobber med, så da ble jeg og jentene hjemme uten pappan :)
Har kosa oss, sett mamma mia, skal vi danse og fiksa ferdig farsdagsgaver:)



Nå sover alle snuppene søtt, håper det fortsetter sånn hele natta:)

De 2 siste nettene har det blitt lite søvn, Tilde har vært potte tett i nesa, virker som det har blitt bedre for hun har ikke vært så mye våken siden jeg la henne *krysser fingra*



Nå skal undertegnede også komme seg i seng, kjenner jon blund er her og har hengt over meg konstant de siste dagene... men med dårlig/lite og ikke noe søvn etter kl 04 -ish så er ikke det så rart!

Natta alle sammen :) klemmer

1 kommentar:

  1. fine bilder av ei fin jente ;) ja ho e veldig gla i den handa der;)

    SvarSlett

Hyggelig om du slenger inn en hilsen!
Ha en fin dag;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails